IKLAN

Ucapan Hari Guru Dari Ibu Bapa

Alangkah terkejutnya saya apabila nama saya dipanggil untuk menerima keputusan 5A. Sebaik sahaja saya turun dari pentas.


35 Ucapan Selamat Hari Guru Nasional Yang Keren Dan Bermakna

Saya nampak ibu dan bapa 26.

. Kami akan kemaskinikan senaraiannya daripada masa ke semasa. Peristiwa yang tidak dapat kulupakan. Sesi tersebut dimulakan dengan ucapan daripada guru besar sekolah saya.

Cara Anak-anak menghormati ibu bapa. Majlis merakamkan setingggi-tinggi ucapan terima kasih kepada tetamu kehormat kita pada hari ini Yang Berbahagia Puan Ashah binti Samah Pengarah Bahagian Sekolah Berasrama Penuh dan Sekolah Kecemerlangan kerana sudi hadir dalam majlis Hari Anugerah Cemerlang STAR pada tahun ini. Dari Wiktionary bahasa Indonesia kamus bebas.

Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian LampiranDaftar isi Kamus bahasa Sanskerta bahasa IndonesiaLampiranDaftar isi Kamus bahasa Sanskerta bahasa Indonesia. Cara-cara menggembirakan hati ibu bapa. Selepas itu keputusan diumumkan oleh guru bahasa melayu sekolah saya iaitu Puan Norhaizan.

Suatu kemalangan Jalan raya yang pernah saya saksikan. Ucapan majlis perpisahan guru besar. Syarahan bertajuk warga tua perlu dihormati.

Selamat datang juga diucapkan kepada semua tetamu ibu.


13 Kata Kata Ucapan Selamat Hari Guru Untuk Guru Terkasihmu


35 Ucapan Selamat Hari Guru Nasional Yang Keren Dan Bermakna


13 Kata Kata Ucapan Selamat Hari Guru Untuk Guru Terkasihmu

0 Response to "Ucapan Hari Guru Dari Ibu Bapa"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel